donderdag 30 juli 2009

Stamp Something Challenge


Gisteren begonnen aan een geboortekaartje voor ons nieuwe achterneefje in Noorwegen.
Ik heb de sketch van Magnolia gebruikt, maar daar kan ik hem niet voor insturen, omdat ik geen image van magnolia heb gebruikt.

Hij kan wel voor de Challenge van Stamp Something.
Daar moest een bij of vlinder, in ieder geval iets met vleugels in worden verwerkt.


Stempel heb ik geleend van mijn vriendin Renata (thanks!!) en is van Whipper Snapper.
Ingekleurd met de Derwent potloden.
Papier is van Kars; Trend Line

2 opmerkingen:

  1. Too cute! Love the colors and that image. Great butterfly accent. Thanks for playing along at Stamp Something. ~Denise :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Wat een leuke stempel, haha. Hij is weer leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen