zaterdag 29 augustus 2009

Award


Ik ben heel erg blij, want ik heb een award gekregen van Joke.
Joke dankjewel, erg lief van je.

Maar nu moet ik dus 7 dingen over mezelf vertellen:

1. Behalve het maken van kaarten, heb ik als hoofdhobby paardrijden. Ik ben de gelukkige bezitter van een prachtig groot paard (KWPN), met de naam Tornado.

2. Behalve een paard heb ik ook nog een kat van 13 jaar oud, met de naam Spetter.

3. Ik woon samen met mijn vriend Gerrit en wij hebben een tuin van 30 meter diep met een vijver van 10 meter lang en daar zit weer een steur in van 1 meter lang.

4. Ik ben een redelijk pittige tante.

5. Sinds vorig jaar bezitten we ook een motorkruiser en daar zijn we dit jaar mee op vakantie geweest in Midden Nederland.

6. Ik heb 10 jaar in een feest- en partijenband gezongen, en daar ben ik 10 jaar geleden mee gestopt.

7. Ik ben op 8 augustus geboren en heb dus als sterrenbeeld Leeuw

Nou dat valt nog niet mee, om 7 dingen over jezelf te vertellen!!


Nu mag ik de award doorgeven aan 7 personen, dat zijn:

1: Renata
2: Riet
3: Nicole
4: Agnes
5: Karin
6: Janet
7: Maris

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je award en jij ook gefeliciteerd met die van jou!!

    Ik zal hem op mijn blog zetten.
    En doorgeven..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Adrina,voor de award.
    Ben er elke keer zeer vereerd ermee,
    Jij ook gefeliciteerd ermee.

    Fijn weekend verder.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adrina, wat onwijs lief van je om aan mij te denken. HEt is weer een hele eer om een award te ontvangen. Ik ga het zo snel mogelijk op mijn blog zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieve vriendin!

    Bedankt voor de award. Ben er hartstikke blij mee. Wat een leuke verrassing na 2 dagen Amsterdam! En daarbij zag ik ook dat ik alweer een prijs heb gewonnen bij Creat4Fun. Das pas leuk thuiskomen, toch?

    groetjes uit Heinkenszand

    BeantwoordenVerwijderen