zaterdag 29 augustus 2009

A Spoon full of sugar, Challenge 66


Het is me dan eindelijk gelukt om deze kaart af te maken. Ik ben er ergens midden in de week aan begonnen, maar door werk en paard kwam het er maar niet van om hem af te maken.

Onze neef Bas en zijn vriendin Rianne hebben de sleutel gekregen van hun appartement en zij gaan samenwonen. Deze kaart is voor hen.

Ik heb de sketch gebruikt van A spoon full of sugar.
Papier komt van de beurs in Goes.
Stempel is een digistamp van The Greeting Farm.
Tekststempel is van Aud design.
Stempels ingekleurd met de Derwent potloden.


I finally managed to get this card done, I started half the week, but due to my work en horseriding I didn't get it ready.

Our nephew Bas and his girlfriend Rianne received the key of their new appartment and they are going to live together. So this card is for them.

I used the sketch from A Spoon full of sugar.
Stamp is a digistamp from The Greeting Farm.
The sentiment is from Aud Design. (meaning: Together)

4 opmerkingen:

  1. This is gorgeous and a great take on this weeks sketch,Thanks for playing along with ASFOS,Hugs Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart,mooi die kleuren,krijg gelijk een zomers gevoel,ik heb een award voor je op mijn blog staan die je mag doorgeven aan 7 mensen en 7 dingen over jezelf vertellen,neem maar een kijkje op mijn blog,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Adrina,leuke stempel en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely card, thanks for playing with my sketch
    Hugs, Sonja xx

    BeantwoordenVerwijderen