zondag 16 augustus 2009

Visser/Fisherman


Voor Challenge #11, Oh Boy, van Pile it on, een mannelijke kaart.
Dus aan de slag gegaan met deze visser.
Ik heb de sketch van A Spoon full of sugar gebruikt, challenge 64.
Verder kan hij mee voor de challenge #45 van Secret Crafter: Fancy Corners, ik heb daarvoor een hoekpons gebruikt, maar je kunt het bijna niet zien op de foto.

For challenge #11 from Pile it on I had to make a masculin card,
So I started with the fisherman.
I used the sketch from A spoon full of sugar, Challenge 64 and I can use him also for challenge #45 from Secret Crafter, they asked Fancy Corners, I used a corner punch, but you almost can't see it at the picture.

13 opmerkingen:

  1. Fabulous!!!!

    Thanks for joining us this week on SCSC :)

    Hugs Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card Adrina, perfect layout and fab fancy corners! So pleased you could join us at SCSC this week :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastic card Adriana, I love the corners great idea thanks for joining us at scsc hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan! Mannenkaarten vind ik ook altijd moeilijk, maar je hebt het goed gedaan hoor.
    Groetjes Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great card you have here!

    Thanks for playing @ Pile it on!

    Timi, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey!

    Alles goed? Leuke mannenkaart! Heb niet zoveel tijd gehad om wat te maken, maar hoop vandaag weer eens wat te kunnen doen.

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card. Thank you for joining us at SCSC. Wendy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Original...love it!
    Thanks for playing

    Julie Leblanc-Kewlstamps-n-more for PIO GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He caught a big one! I love all the papers you used! Fun card!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo via Janet kwam ik op je blog terecht,je maakt hele mooie kaarten en ik las dat je een paard had,ik heb een pony van 30 jaar,waar ik vroeger op reed,ik ga me gelijk aanmelden bij je volgers,tot een volgende keer,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card, and great corners.
    Thank you for joining in the SCSC this time.
    Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card! Love your coloring and the papers you used! Thanks for playing with us at Pile It On!

    BeantwoordenVerwijderen