zaterdag 26 september 2009

Hello Ian in herstkleuren/autumn colours

Na het vrij plotseling overlijden van mijn vader op 15 september heb ik weer de tijd en de energie gevonden om een kaartje te maken.

Ik heb de gewonnen stempel van de Greeting Farm gebruikt, Hello Ian.
Papier is van BG: Recess
Ingekleurd met de Derwent potloden




De kaart doet mee voor de volgende challenges:
Papertake Weekly, daarvan heb ik de sketch 24 gebruikt
My time to craft, Challenge 78, herfst
Stamp with fun 25, herfst.



After my dad passed away on september 15, I now found some time and energy to make a new card.
I used the stamp I won from the Greeting Farm, Hello Ian.
Papers are BG: Recess.
I coloured it with my Derwent pencils.

The card is for the next challenges:
Papertake Weekly, I used their sketch 24
My time to craft, Challenge 78, autumn
Stamp with fun 25, autumn.

7 opmerkingen:

  1. Adrina gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik hoop voor mij zelf dat het nog ver weg is, maar uiteindelijk staan wij als kinderen er toch een keer voor!!! Ik hoop dat het goed gaat met je. Je kaart is in ieder geval erg mooi... Een echte mannenkaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve vriendin!

    Ben blij dat het weer een beetje met je gaat en dat je weer zin hebt om te knutselen. Das een goed teken. Ik bel je volgende week een keertje om ff bij te kletsen.
    Wat een leuke kaart is het geworden. Prachtige kleuren.

    Dikke kus,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adrina ook van mij,gecondoleerd met je vader,vreselijk voor je,ik ben mijn vader al in 1983 verloren,maar nog steeds draag ik het verdriet bij me,sterkte.

    Fijn dat je weer hebt geknutseld,je kaart is super geworden,vind het afdrukje heel schattig,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel sterkte met het verlies van je vader, en fijn dat je toch aan de knutsel weer bent het verzet toch je gedachten een beetje en het is ook nog eens een hele stoere kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a cute card adrina...thanks for joining in the fun at PTW...hugs kath (GDT) xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute card! Thanks for taking part in the MTTC challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great card - thanks for joining in this weeks MTTC challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen