donderdag 15 oktober 2009

Award






Deze award heb ik gekregen van Joke (Scrapmusje).
Dankjewel Joke, ik ben zeer vereerd en ben er erg blij mee.
•De regeltjes van deze Award zijn:

1)Zeg dank je wel tegen de geefster van de Award.

2)Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf. (Oh jee)

3)Geef de Award door aan 9 medebloggers.


Joke nogmaals dankjewel.

Hier mijn 10 dingen:

1)Ik woon samen met mijn maatje Gerrit.

2)Mijn allergrootste hobby is mijn paard Tornado

3)Ik ben dol op mijn kat Spetter.

4)Hartige dingen kan ik niet laten staan.

5)Soms kan ik wat impulsief reageren.

6)Volgens Gerrit ben ik verslaafd aan de laptop.

7)Mijn grote droom is een vrijstaand huis in de polder.

8)Mijn motto is: Geniet van vandaag, wat gisteren is geweest komt niet meer terug en wat morgen brengt is nog niet bekend.

9)Voor mij zitten er te weinig uren in een dag.

10)Gezondheid is voor mij het allerbelangrijkste. (Er zijn teveel mensen ernstig ziek in mijn omgeving)


Nou dat viel weer niet mee.
Nu nog 9 medebloggers zoeken, maar ik heb hetzelfde probleem als Joke, iedereen heeft hem al zowat.
Dus ik geef hem aan diegenen die ik kan vinden en die hem volgens mij nog niet hebben.
 
Wil
Ingrid
Tanja
Renata
Alle bloggers op de voorbeeldenblog van Ge-We Hobby
Janet
Ellen
Inge
Karin (Hoeve)
 
Dames, ik hoop dat jullie deze award op prijs stellen.
 
Groetjes Adrina
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen