woensdag 28 oktober 2009

Bos bloemen voor de SOL

Vanavond op de club Kaarten maken met Tiets meegedaan met de SOL.
Heel leuk om te doen en gelukkig was de kleurencombo ook in orde.
Ik stuur hem verder niet in voor een challenge, maar wilde jullie toch even het eindresultaat laten zien.
De stempel is een Digi die ik heb gekregen van mijn vriendin Renata.
De bloem heb ik gemaakt met de set Floral Punches van Nellie Snellen, leuk om mee te werken!

Tonight I joined a SOL at the club "Kaarten maken met Tiets".
Very much fun to do en I'm hapy that the colourcombo matched at the end.
I do not send it in for a challenge, but wanted to show you the result.
The stamp is a digi that I got from my friend Renata.



2 opmerkingen:

  1. whow dat ziet er prachtig uit en erg stijlvol in die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig! Toppie Yoppie! Jammer dat de foto een beetje donker is want ik denk dat ie in het echie nog veel mooier is!

    BeantwoordenVerwijderen