vrijdag 23 oktober 2009

Get Well Bear

Twee nachtdiensten gedraaid, dus wel een beetje gaar.
Ik kan niet naar mijn paard, want ik heb geen vervoer, dus dan maar aan de freubel.
Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van free dowload papier van Funkyhands.
Het kost wat inkt uit de printer, maar voor 1 keer heb ik dat dus toch maar gedaan.
De stempel is een digi van Dustin Pike, daar wordt iedere week een freebee-digi gepost.
De kaart is voor de volgende challenges:
Lily of the vallley: Sketch
Simon says stamp: Get well soon

I have had two nightshifts at work, so I'm a little bit tired.
I'm not able to go to my horse, because I have no car today, so I get on crafting.
For this card I used free dowloadable papers from funkyhands.
I did this for 1 time, because printing costs a lot of ink.
The image is a digi from Dustin Pike, there is also every week a freebee-digi over there.
This card is for the next challenges:
Lily of the vallley: Sketch
Simon says stamp: Get well soon


6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje en haha vind je stempeltje erg grappig,die sloffen,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha vind die stempel helemaal te gek en je kaart ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje weer hoor! Ik kijk ook nog al eens bij Dustin Pike.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a Brilliant card this is dear
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is soooo cute, love the sweet image.
    Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge.

    Hugs
    Iris and the DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card
    Thankyou for joining in with my sketch and playing along with us all on LOTV
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen