maandag 23 november 2009

Award van Margreet

Van Margreet heb ik deze award gekregen.
Ik ben altijd vereerd als ik een award van iemand krijg, dus Margreet bedankt hiervoor.



Nu de regeltjes van deze award:

Plaats de award en het berichtje op je blog.


Een bedankje en een link naar de blog van de gever.

Vertel 7 dingen over jezelf die wij niet weten.

Geef de award door aan 7 andere bloggers, die hem in jouw ogen verdienen.

Plaats een link naar deze 7 bloggers.

Laat aan deze 7 mensen weten dat je de award aan ze hebt gegeven.



Oh jee, wat weten jullie nog niet:

1. ik ben altijd voorzichtig met dingen te melden over mezelf op het internet

2. dat heeft te maken met beroepsdeformatie (zoals dat met een mooi woord heet)

3. want ik werk namelijk bij de sterke arm (en daar zijn nog tig bijnamen, scheldnamen en andere benamingen voor)

4. dat hang ik niet zo snel aan de grote klok

5. omdat andere mensen het blijkbaar leuk vinden om dat van de daken te schreeuwen

6. en daar baal ik dan weer vreselijk van

7. ik vind altijd dat anderen veel mooiere kaartjes maken dan ik


ik ga deze award doorgeven aan:

iedereen die mijn blog bezoekt en deze award nog niet heeft gekregen!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Adrina

    Heeel erg bedankt voor je berichtje op mijn blog, over waar de stempeltjes van de pinguin vandaan komen. Ik ben op hun site wezen klijken en daar zag ik zoveel meer leuke dingen staan, allemaal met een hoog "hebben" gehalte hihi. Ik ben ook volger van je blog geworden, je maakt ook leuke kaarten helemaal leuk.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen