woensdag 25 november 2009

Kerst fairy

Met een digi van Mo's digital pencil een one layer kerstkaart gemaakt.
Ik vind de afbeelding en het papier (Eskimo Kisses van BG) zo leuk dat ik verdere versiering overbodig vind, behalve wat stickels dan!!
Ik stuur hem in voor de volgende challenges:
Colour create: groen/rood/wit
Kraftin Kimmie: Merry Christmas/Happy Winter
Basic Grey: Glitz and Bling
Whimsy Stamps Challenge: Christmas
Everybody art: Christmas
Papertake Weekly: Christmas crackers.

With a digital from Mo's digital pencil I made a one layer card.
I like the image and the paper (Eskimo Kisses from BG) so much that I don't need embellies, except some stickels.
It's for the next challenges:
Colour create: green/red/white
Kraftin Kimmie: Merry Christmas/Happy Winter
Basic Grey: Glitz and Bling
Whimsy Stamps Challenge: Christmas
Everybody art: Christmas
Papertake Weekly: Christmas crackers.





15 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Adrina! Ik vind het zo'n mooie afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Adrina,lieve stempel,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adrina, dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Ik ben naturlijk gelijk gaan kijken wat voor blog je hebt. Maar wat een prachtige creaties . Erg mooi! Ik heb me gelijk als volgster bij je aangemeld.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart joh
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning colouring & papers beautiful card thanks for joining us at Whimsy Stamps Challenge this wk.

    Hugs Christine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful Adrina, I love this Mo's image and you have coloured her perfectly...thank you for joining in with the Colour Create challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. like your cute card!
    Thanks for joining EAC!
    Hugs, Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW What a beautiful job you havve done with that Mo image!!!

    Thank you for joining us at Colour Create. hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a pretty image! I love the paper too! Thanks for playing at Whimsy this week!

    Janna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh I love this image so much! She is so pretty and you did a great job with it! Thanks for joining Colour Create this week! Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute image, beautiful coloration, lovely card! Thank you for joining our challenge!
    April
    EAC Team

    BeantwoordenVerwijderen