maandag 30 november 2009

Vaas met lelies

Zoals ik al had verteld, nog een bloemenkaart.
Een digi van Sketching Stampers.
Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Het papier is van Jillibean Soup.
Afgemaakt met wat roosjes, de steeltjes rond een rilpen gedraaid en nog wat takjes uitgeponst met de pons van Nellie Snellen.
De kaart doet mee voor de volgende challenges:
Lili of the Valley: Sketch
A spoon full of sugar: Bruin met roze of blauw.

As I already told I should make another flowercard.
I used a digi from Sketching Stampers, I coloured it with my Derwent pencils.
The papers are Jillibean Soup.
I put some roses on it and I punched some branches.
The card is for the next challenges:
Lili of the Valley: Sketch
A spoon full of sugar: Colour combo


7 opmerkingen:

  1. Hoi
    Hij is heel erg leuk geworden. Mooi gedaan die vaas.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,
    dit vind ik echt een mooie kaart, super gedaan Adrina
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Adrina.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is het geworden. Ik ga morgen aan de bloemenkaarten voor de kerstmarkt, want die heb ik ook nog nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh this is just gorgeous hun. Love your take on the sketch and your image and colours are beautiful. Thanks for playing along with us on LOTV
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Adrina and wonderful take of our sketch. Your pretty image is coloured so beautifully and your papers and floral detail are delish.
    Thank you for joining us at LOTV.
    Hugs,
    Nicola -x-

    BeantwoordenVerwijderen