donderdag 19 november 2009

WINTERS KAARTJE

Eindelijk met het nieuwe papier van de Kreadoe aan de slag!
Dit is van Bo Bunny's Limited Edition Glitter Series. Ik vind het geweldig mooi papier.
De glitters komen op de foto niet zo mooi over, maar het zit er vol mee!!
De afbeelding heb ik gekregen via de club "Kaarten maken met Tiets" en is oorspronkelijk een kleurplaat. Ook erg lief vind ik zelf. Als je interesse hebt moet je je mail adres even onder dit bericht zetten en dan stuur ik je het plaatje als JPG.
Ik kleur nog steeds met de Derwent potloden.
De sneeuwvlokken zijn bewerkt met stickels.
Ik heb de sketch gebruikt van Sketch and Stash.

Finaly I found time to craft with my new papers.
It's Bo Bunny's Limited Edition Glitter Series, lovely papers.
The image I've got from a Dutch club, if you like it, leave a comment under this post and I'll send you a JPG.
I still colour with my Derwent pencils.
I've used the sketch from Sketch and Stash.



8 opmerkingen:

  1. What a gorgeous card Adrina, just LOVE this sweet image and the papers and colours are fabulous!
    Thanks for joining in with Sketch & Stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig resultaat! Ik heb dit papier nog niet gebruikt, maar ik krijg er wel veel zin in zo! Enne bedankt voor dit prachtige plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart geworden,fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very cute card :-) The image is fab and the papers and snowflakes are lovely :-)

    Thanks for joining the Sketch and Stash Challenge :-)
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous card Adrina, love the cute image!!
    Thanks so much for joining us at Sketch and Stash!
    Love Becky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gorgeous card I love the image she's adorable thanks for joining us at sketch and stash hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Adrina;

    Wat heb je een mooie kaart gemaakt!
    Het plaatje is erg lief!
    Als je wilt mag je hem sturen naar kjmsimons@telfort.nl
    Dank je wel alvast!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen