zaterdag 5 december 2009

CANDY





Ik heb inmiddels meer dan 15.000 bezoekers gehad en dat wil ik vieren met een candy.
Het komt ook goed uit, precies op Sinterklaasavond nietwaar?
Wat moet je doen om deze candy te winnen?

1. Word volger van mijn blog, als je dat nog niet bent.
2. Zet een link op je blog over mijn candy.
3. Plaats een commentaar onder dit bericht.
Op 19 december sluit deze candy en op 20 december zal ik een winnaar trekken.

Het volgende zit in de candy:
20 halve vellen colour core papier.
12 vellen design papier uit het blok peaches van Prima marketing
1 zakje met hartvormige charms "Made with Love"
1 rolletje groen lint van Joy
2 stempels van Stamping Duck
1 stempel van Rachelle Anne Miller
1 stempel van Smookie
1 zakje met knopen
4 kleine dies van Cuttlebug
1 vel puffy hartvormige stickers
Verder zal ik nog wat stempelafdrukjes bijvoegen.

I have had more dan 15.000 visitors and I want to celebrate this with a candy.
Here in Holland it's Sinterklaas today, all the children get's lots of presents today, so a nice day to start my candy.
What do you have to do to win this candy:

1. Become a follower if you aren't already.
2. Put a link on your blog about my candy.
3. Post a comment here.

This candy runs until 19 december and I will draw a winner on the 20th.

What's in the candy:
20 x 1/2 sheet colour core paper.

12 sheets design paper from the pad "peaches" from Prima marketing
1 bag with charms "Made with Love"
1 x green ribbon van Joy
2 x stamps from Stamping Duck
1 x stamps from Rachelle Anne Miller
1 x stamp Smookie
1 bag with buttons
1 x puffy hart stickers
4 litlle Cuttlebug dies.
And I will put some stamped images in it.

18 opmerkingen:

  1. Hoi Adrina Wat wat een leuke candy heb je op je blog. Natuurlijk doe ik mee om een gokje te wagen. En al zoveel bezoeksters gehad geweldig hoor!! ik zet je candy ook op mijn sidebar. Een fijn weekend nog.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt voor je leuke com op mijn blog. Ik vind wat jij maakt ook erg mooi! En als je vintage zo leuk vindt, moet je er gewoon aan begeinnen, zo moeilijk is het niet. Ik doe mee met je super leuke Candy!! Ik hoop dat je een gezellige Sinterklassavond hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk gefeliciteerd met je mijlpaal, en wat een leuke candy super hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat leuk! Gefeliciteerd met je 15.000 bezoekers, waarvan ik er natuurlijk ook 1 ben, hihi. Ik wil natuurlijk meedoen met je candy, hartstikke leuk.Volger ben ik al vanaf het begin, wat dacht je dan? Ik ga hem direct ff op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Adrina, gefeliciteerd met je 15.000 bezoekers, zoveel heb ik er nog niet hoor.
    en wat leuk dat je een candy weggeef, ik zet het op mijn blog hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Adrina
    Van harte gefeliciteerd met zoveel bezoekjes. Ik waag graag een gokje in jouw candy, helemaal leuk. Volger was ik al een tijdje en ik heb je candy op mijn sidebar gezet.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Adrina...ben pas net volger geworden...maar dat komt omdat je me op mijn blog attendeerde op deze candy....en ik ben gek op candies......dus ook hier wil ik een poging wagen.......proficiat met je 15.000 bezoekers!
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adrina,

    Wat ben ik blij dat ik je superleuke blog heb gevonden (bedankt Marjanne!). Je creaties zijn zo mooi en origineel!
    15.000 Bezoekers... dan is het feest natuurlijk! :) Je super-candy staat in mijn side-bar... en nu maar duimen!!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow ik waag ook graag mijn kans hoor!Hartelijk gefeliciteerd met je bezoekers!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Adrina

    Ik kwam bij je blog terecht omdat ik je candy zag staan elders.
    En ik moet zeggen, ik vind je blog er echt super uit zien!
    Hartelijk gefeliciteerd met je 15.000 bezoekers; dat is echt een groot aantal.
    Ik heb je candy in de sidebar van mijn blog geplaatst met een link terug naar jou!
    Ik ga hier zeker nog vaker langs komen. Ben ook je volger geworden.

    Neem hier eens een kijkje op mijn blog.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great giveaway! I am a follower and I put your giveaway on my sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It is so good blog candy!!!! Thanks for the chance to win it. I am a new follower now. I posted it in sidebar on my blog. Hugs from Russia
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!
    I am a follower also and I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Andrina

    Ik was een beetje aan het rond kijken op de blogs, en kwam jou tegen. Wat maak je een mooie kaarten, vooral de afwisseling is leuk. Ik wil ook wel een gokje wagen met de candy, ziet er super uit.

    Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Adrina! Such a beautyfull giveaway, thank you sharing this candy! I put your game on my sidebar and become your follower.
    Hugs,
    Arien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia the post on http://kreattiva.blogspot.com/
    Hugs, rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great candy! Thanks for the chance to win.
    Magda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi! Like your candy very much!
    I leaved a link to your candy on my sidebar: http://my-scrapnotes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen