zondag 20 december 2009

Mandala van Softpencil

Vandaag maar weer eens aan een kaartje begonnen.
Een berg sneeuw buiten, dus ideaal weer ervoor.
Ik heb gebruikt gemaakt van een digi van Softpencil, een mandala.
Dat vond ik weer eens wat anders dan een cutie.
Die heb ik ingekleurd met distress inkt, voor het eerst.
De eerste afbeelding had ik bijna helemaal klaar en toen heb ik hem helemaal verprutst, doordat ik teveel water gebruikte.
Dus met goede moed weer opnieuw begonnen.
En dit is het resulaat, ik vind het zelf nog niet zo verkeerd.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt: Tattered Rose, Aged Mahogany, Shabby Shutters en Fired Brick.

Today started to craft a new card.
A lot of snow outside, so perfect weather for crafting.
I used a digi from Softpencil, a mandala.
I thought that was something different than a cutie.
I coloured it with distress ink, I used that for the first time.
My first image was totaly ruined, when it was almost finished and I used a little bit to much water.
So started all over again.
And this is the result, nog so wrong I think.
I used the following colours: Tattered Rose, Aged Mahogany, Shabby Shutters en Fired Brick.


Ik stuur de kaart in voor de challenge van Lili of the Valley. (sketch) en Charisma cardz (anything but Christmas)
I sent the card in for the challenge at Lili of the Valley.
en Charisma cardz (anything but Christmas)






10 opmerkingen:

  1. Heeeeel erg mooie kaart, toppie
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Adrina,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey! Je hebt je distress-inkt binnen! Leuke kaart trouwens. Moeten na de feestdagen weer eens afspreken hoor!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card and so well coloured and designed. Thanks for playing with Charisma. Have a lovely Christmas.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card. Thanks for joining us at Charisma cardz. Merry Christmas & Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely card
    Thanks for joining us at Charisma this week
    AllisonX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je ook aan het inkleuren met distressinkt gewaagd. Mooi hoor zo'n mandala.
    Het blijft moeilijk om niet te veel water te gebruiken maar mijn ervaring is dat dit op een correspondentiekaartje moeilijk blijft om mooi in te kleuren maar op aquarelpapier gaat inkleuren met distressinkt veel beter.
    Succes ermee verder.
    Groet van Yvonne Rijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week

    Jan x

    BeantwoordenVerwijderen