donderdag 3 december 2009

Viooltjes

Gisteren ben ik gezellig een middagje bij mijn vriendin Renata geweest, uiteraard weer wat stempels uitgewisseld en ze had weer wat papier te delen. Geweldig!!!
Kom ik daar hebben we toevallig dezelfde sketch uitgezocht om te maken, lachen.
Ik had zin in vrolijk papier, dus paars met geel.
Het papier is van Pierre's Craft Design en is verkrijgbaar bij de Kreahoek in Ovezande.
Het stempeltje is alweer een digi van Sketching Stamper, ingekleurd met de Derwent potloden.
Ik stuur hem in voor de volgende challenges:
Papertake Weekly: Sketch
Simon Says Stamps: So charming
Sketchy Colors: Purple

Yesterday I had a pleasant afternoon at my friend Renata's house, we exchanged some stamps and she had some papers to share, awesome.
When I came there we had the same sketch to work with, LOL.
I wanted happy colours, so purple and yellow.
Papers are Pierre's Craft Design and is available in a local store here.
The stamp is again a digi from Sketching Stamper, I coloured it with my Derwent pencils.
It's for the next challenges:
Papertake Weekly: Sketch
Simon Says Stamps: So charming
Sketchy Colors: Purple



5 opmerkingen:

  1. leuk gedaan, en het staat prima met dat papier van Piet
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Georgeous card!
    Thanks for joining us at Sketchy Color this week - good luck!
    Hugs, Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, wonderful colours and fab image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen