dinsdag 19 januari 2010

Award van Renata

Vandaag van mijn lieve vriendin Renata een award gekregen.
Dankjewel Renata, ik ben er heel blij mee hoor!!!















Het is de bedoeling dat je 10 dingen opnoemt die je leuk vindt en daarna mag je hem doorgeven aan 3 anderen.

10 dingen die ik leuk vind of waar ik van hou:

1. mijn vriend
2. mijn paard Tornado
3. mijn kat Spetter
4. kaartjes maken met mijn vriendin Renata
5. lezen
6. de natuur
7. varen met de boot
8. vakantie
9. surfen op internet (vooral blogs bezoeken)
10. spelletjes op de computer

Ik geef hem door aan:

Celia
Margreet
Yvonne

groetjes Adrina

3 opmerkingen:

  1. Hoi Adrina,
    Hartelijk bedankt hoor voor de award. Ik heb hem op mijn blog geplaats. Nu nog even de 10 dingen waar ik van houd in een berichtje op mijn blog zetten.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai adrina, gefeliciteerd met je award, en je maakt hele leuke kaarten hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen