vrijdag 8 januari 2010

Chatting girl

Vandaag is mijn vriendin Renata weer gezellig een middagje geweest en dan zitten we lekker te knutselen.
Tijdens het knutselen ook nog een grote pan erwtensoep gemaakt, want dat is wel lekker met dit koude winterweer.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van Mo's digital pencil.
Het papier is van Doodlebug design.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Derwent potloden.
De sketch is van Midnight Madness.
Tevens stuur ik hem in voor de challenge van:
Everybody Art - Favorite color combo.



Today my friend Renata has been here this afternoon and we spent it crafting.
For this card I used a Mo's digital pencils digi.
Papers are Doodlebug design.
I coloured the image with my Derwent pencils.
The sketch is from the challenge at Midnight Madness.
I also enter it in the challenge at:
Everybody Art - Favorite color combo


13 opmerkingen:

  1. ooh superleuke kaart
    leuk gedaan zo met de lintjes en wat een mooi papier
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige vrolijke meidenkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey! Wat is hij leuk geworden! Ik heb die van mij nog niet klaar hoor! Moest eerst het eten nog klaarmaken en na het eten nog naar de sportschool geweest. Goed he? O ja, ook mijn kaartjes vanavond nog opgehaald bij Joke en ze heeft er weer 14 gekocht!
    Morgen werken, maar zondag hoop ik toch weer wat te kunnen doen hoor!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just adorable! I love your image and beautiful coloring! Thanks so much for playing along with the MMSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Adrina, what a cute card..First..I adore those colors and your image is just too cute. Looks like she is chatting up a storm..LOL Your take on the sketch is perfect too. Thank you so much for playing the Midnight Madness sketch challenge this week.
    Priscilla
    MMSC Hostess

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Adrina - this is an adorable card - I love that image you have coloured so beautifully. Your DP is perfect and the ribbon stunning - looks like getting together with Renata was good for you - way to go!! Thanks for playing along with the Midnight Madness Sketch Challenge this week, we love to see your work. We love to see you play along each week!
    Linda MMSC Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leukertje is dat geworden
    groetjes en fijn weekend Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi adrina,

    gelijk heb ik mij als volger op jou blog toegevoegd, scrapkaart is heel mooi gemaakt, ja leuk is dat even samen gezellig scrappen het verveeld nooit hahahah, langzamerhand ben ik ook weer gaan scrappen eerst even gewacht tot dat al die feestdagen voorbij zijn, pppfff en nou nog mn verjaardag 15jan (30jr) is het feest nog niet voorbij, nou goed 1 dagje kan er wel weer bij. iedergeval scraospullen kan wel weer op tafel worden gezet.

    groetjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Adrina: What a cute, fun, and fabulous card. That image is awesome. Love your colors and embellishments too!!! Thanks for giving the Midnight Madness Sketch a whirl. Have a Very Happy Creative New Year!

    Bear Hugs,
    Carol :o}
    Midnight Madness Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart en dat lint zo is echt super,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Adrina een superluke kaart.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen