zaterdag 2 januari 2010

Flowers for you

Ik heb de smaak weer even te pakken.
Met een digi van Simply Inger begonnen en ik wilde die graag in een ovaal hebben.
Dus een sketch gezocht met een ovaal en zo kwam ik bij Sketch saturday.
Ik stuur hem ook in voor de challenge van Pile it on.
Het papier is van K & Company en dat heb ik gekregen van mijn vriendin Renata.
De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en een randje gemaakt met Distress Inkt.
Een hoekpons gebruikt van Martha Steward en klaar is t'ie.

I've got the tast of crafting back.
Started with a Simply Inger digi and I wanted to use an oval.
So I used the sketch at Sketch Saturday.
I also enter it in the challenge at Pile it on.
The papers are K & Company, that was a gift from my friend Renata.
I coloured the image with my Derwent pencils and used some Distress Ink at the edge.
Further I used a Martha Stewards corner punch and ready it is.



Bedankt voor het langskomen.
Thanks for stopping by.

9 opmerkingen:

  1. I love your sweet card Adrina!!! beautiful colours and a lovely image!
    Have a happy 2010!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje!fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekkere vrolijke kaart met die kleuren !! heel mooi;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey!

    Gelukkig Nieuwjaar!
    Het is een erg leuk kaartje geworden. Mooi papier! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Adrina,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is fabulous, love the cute image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card, love the cute image you've used. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi adrina, allereerst nog de allerbeste en createive wensen voor 2010! mooie kaart heb je gemaakt!!
    gr Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He hoi Adrina, de allerbeste wensen nog uiteraard meis en een prachtige kaart heb je gemaakt hoor. Dank je wel dat je meedoet met Sketch Saturday. Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen