zaterdag 23 januari 2010

Hortensia

Mijn vriendin Renata zit in het DT van de Pixie Cottage en zij heeft de sketch voor deze challenge verzorgd.
Dan mag ik natuurlijk niet ontbreken met een kaart.
Geen frutsels dit keer, ik vind hem leuk zo.
Hij kan zowel voor verjaardag als voor beterschap/sterkte, dus ook geen tekst erop.
De hortensia digi heb ik ook gekregen van Renata, geen idee waar die vandaan komt.
Het papier zijn wat losse papiertjes die ik nog had liggen.

My friend Renata is DTmember at the  Pixie Cottage and she made this weeks sketch.
So I must join this one!
A card without embellies, I like it this way.
It can be used for several occassions, so there's no text on it either.
I got the digi from Renata also and I don't know where it came from.
The papers are from my stack.

Challenges:
Pixie Cottage - Sketch
Secret Crafter - colours




16 opmerkingen:

  1. Erg mooie kleurencombi Adrina, zelf doe ik eigenlijk niet vaak mee aan challenges maar ik heb het oproepje op Renata's blog ook gezien en ik ben ook aan de slag gegaan. Ben net nog niet helemaal klaar. Morgen zal ik hem plaatsen. Veel succes met de challenges.
    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer stijlvol Adrina!........mooie kleurencombinatie!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al, waar blijft die kaart van Adrina nou?! Haha, nee hoor, maar ik vind hem wel prachtig. En ook ik weet niet meer waar de hortensia vandaan komt, ergens op het internet aangeschaft. Bedankt dat je mijn sketch tot leven hebt gebracht!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW....this is absolutely stunning!! Great coloring and you did a beautiful job with Renata's sketch!! Thanks for joining us at The Pixie Cottage and we hope to see you again!!! Good Luck!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful

    Thanks for joining us on SCSC :)

    Hugs Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So elegant. Lovely, stunning, beautiful.
    TFS
    Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card. That image is fab and gorgeous colours and papers.
    Thank you for joining in the SCSC this time.
    Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaart,ik ben een grote fan van hortensia`s,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card!
    Thanks for joining us at the SCSC!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Adrina!

    Gefeliciteerd! Je hebt gewonnen met mijn sketch! Is dat niet leuk?

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely, pretty little card. Love the soft colours.

    Thanks for joining us this week at SCSC and good luck in the draw

    Mel X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, love the floral image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen