zondag 17 januari 2010

Pin up voor de buurman

Nou eindelijk weer eens tijd om wat te knutselen.
De buurman wordt 50, dus daar heb ik een kaartje voor gemaakt.
De afbeelding is een digi van Victoria Case, deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Papier is van Chatterbox, dat is wel leuk papier voor een mannenkaart.
Verder heb ik mijn slice weer eens uit de kast gehaald voor de vormen en de cijfers.
Ik heb de sketch gebruikt van Papertake Weekly en ik stuur hem in voor de challenge van Sew Many: Anything goes.


So, finaly had some time to craft a little.
The neighbour is becoming 50 years old, so I made this card for him.
The image is a Victoria Case digi, I coloured it with my Derwent pencils.
papers are Chatterbox, nice papers for a male card.
Further I picked my slice out of the closet to cut the shapes and the numbers.
I used the sketch at Papertake Weekly and I also enter it in the challenge at Sew Many: Anything goes.






15 opmerkingen:

  1. nou!!!
    daar is de buurman wel blij mee denk ik hoor, hahhaaha
    groetjes andrea
    ps ik vind je kaart mooi hoor, vergeet ik het helemaal te zeggen , hihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is ie leuk joh. En dat plaatje is echt helemaal geweldig
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my gosh, I adore this card. It reminds me of my German roots. Also I am from right outside of Milwaukee the beer capital of Wisconsin. Beer is big here! Your coloring is great! Thanks for joining us at Sew Many Cards!
    KymKreates

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk!
    Heb al helemaal zin in morgen, wat zal jij kwijlen boven al dat mooie papier! Doe je een slabbetje aan?LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die vind ik ook heel erg leuk, hahhaha de buurman zou het heel erg mooi vinden hahahha

    gr maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this card! What a fun image!! Your coloring is awesome..and I love the papers you chose to use with it!!!
    Thanks for playing with us this week at Sew Many Challenges! Hope you'll join us again!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Adrina,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi mannenkaartje Adrina.....zeer toepasselijk voor je buurman.......geinige stempel!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh hahahaha wat is die leuk super kaartje voor de mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LOLOLOL....I do believe he is going to LOVE this card! It is so fun, you did an amazing job! Thanks for playing with us this week at Sew Many Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This card is just wonderful, love it, love it. Thanks for playing along at Sew Many Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh, love this image! Fabulous job coloring! Pretty dp and awesome layout! Thanks for playing with us at Sew Many Cards. Hope you'll be joining us for the next challenge.
    Hugs,
    Kym W.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great job! Hope you will play again this week at Sew Many Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Victoria case Images are so much fun. You did a wonderful job with the image and
    I love the papers you chose!

    Angela
    SewManyCards.com

    BeantwoordenVerwijderen