maandag 4 januari 2010

Skating boy verjaardagskaart/birthdaycard

Zo en daar is er weer eentje. Een echte jongenkaart.
Ditmaal met een digi van Mo's digital pencil.
Papier is van Chatterbox.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met de Derwent potloden.

So and here is the next one, a real boys card.
This time I used a digi from the hand of Mo's digital pencil.
papers are Chatterbox.
I coloured the image with my Derwent pencils.

Ik heb de sketch gebruikt van Stamp with fun en ik stuur hem ook in voor Simon Says Stamp. (Party)
I used the sketch at Stamp with fun and I enter it also in the challenge at Simon Says Stamps. (Party)



11 opmerkingen:

  1. Jaa dit is echt een stoere jongenskaart,mooie stempel,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Adrina, het is je gelukt he? Helemaal goed, ik zie je naam staan ipv dat puntje... Prachtige kaart overigens....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adrina Wat een leuke jongenskaart.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Adrina,
    leuke jongenskaart zeg,
    mooi papier ook
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een stel prachtige kaartjes heb je tijdens mijn vakantie gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute card. I love the image and the papers are gorgeous. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige jongenskaart. Het papier vind ik nog steeds helemaal geweldig! Helaas is dat van mij op :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great take on the sketch, your card is wonderful.
    Thanks for joining us this week at stamp with fun.
    Hugs Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Adrina,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi! What a fun card. Thanks for joining the Stamp with Fun challenge this week.
    hugs, Tanja

    BeantwoordenVerwijderen