zondag 3 januari 2010

Softpencils Morpho Cypris

In de avonduren had ik vandaag nog tijd om een nieuwe kaartje te maken.
Ik heb gebruik gemaakt van een digi van Softpencils: Morpho Cypris, dat is de naam van de vlinder, ik heb hem een oranje/bruin kleurtje gegeven met Distress inkt. Ik heb de kleuren spiced marmelade, dried marigold
en vintage photo gebruikt.
Het papier is van Bo Bunny's en van Jillibean.
Verder heb ik een pons van Martha Steward gebruikt en een Spellbinders mal.
Ik heb de sketch gebruikt van Friday Sketchers.

This evening I had time to make a new card.
I used a Softpencils digi: Morpho Cypris, that's the name of the butterfly, I gave it an orange/brown colour with Distress Ink. I used the colours spiced marmelade, dried marigold en vintage photo.
Papers are Bo Bunny's and Jillibean.
I used a Martha Steward punch and a Spellbinders die.
I enter it in the challenge at Friday Sketchers.




Bedankt voor het langskomen.
Thanks for stopping by.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Adrina wat een fleurige kaart. Prachtig met de ponsranden en de vlinder. Ook nog de beste wensen.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wat een mooi kaartje! Bijna zomers... met die prachtige vlinder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een prachtig kaartje Adrina,mooi die vlinder,mooi papier.

    Ik wens jou en je man een gezond 2010 toe.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful Adrina! I love the colours you used! ;)

    BeantwoordenVerwijderen