dinsdag 26 januari 2010

SOL kaart

Vandaag heb ik weer een keer meegedaan met de SOL op de club "Kaarten maken met Tiets"
Ik had gisteren de papiertjes allemaal gesneden en ik had gekozen voor de serie van SEI: Julliette.
Meerdere bloggers zijn voor die lijn gevallen heb ik gezien, echt schitterend papier.
Een afdrukje van hanglar stanglar. Ooit van iemand gekregen of gekocht.
Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwents.
kaart opgepimpt met 5 roze plaksteentjes, 3 roosjes met daaronder grijze blaadjes gestanst met de McGill-pons.
Vandaag heb ik mijn nieuwe design kaart voor de Slice binnen gekregen, nummer 3.
Nu kan ik ook van die mooie krullen snijden. Ik heb er meteen gebruik van gemaakt en het gaat super.
Geen challenges vandaag, ik had even geen trek om er een bij te zoeken.
Zo mijn mandje in, want morgen vroege dienst.



9 opmerkingen:

  1. Hij is echt prachtig geworden! Leuk hoor die swirls zo! Ik zal toch ook nog eens een SOL moeten doen, maar geen idee hoe dat gaat.

    gr. en werk ze morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje prachtig met dat schitterende papier, ik heb ze tenminste maar weer bijbesteld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi resultaat!!!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adrina,
    Gefeliciteerd hoor. Je hebt gewonnen bij de pixie cottage. Het is ook een schitterende kaart. Maar deze kaart met het sei papier vind ik ook heel mooi. Het is inderdaad mooi papier en die swirls vind ik super. Ik hou ook erg van krullen. Veel succes met het uitzoeken van iets leuks bij de pixie cottage. ( dat is vast geen probleem)
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Adrina wat een liefie het stempeltje je kaartje vind ik er weer prachtig uitzien.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen