zondag 17 januari 2010

Valentijn



Ik neem het er maar even van vandaag, dus nog maar een tweede kaartje gemaakt. Dit is een gloednieuwe stempel van Kraftin Kimmie: Lucy and Ricky en die heb ik weer ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Zal toch ook eens aan de copics moeten, maar ik vind het vrij prijzig en mijn meeste geld gaat nou eenmaal in mijn paard zitten. Tja dat heb je als je 2 dure hobby's hebt, kiezen is verliezen!
Papier is van My Minds Eye.
Ik heb de Doily Lace pons van Martha Steward gebruikt en het (papieren) lint komt van de Bruna.

So keep them rolling, a second card today.
I used a brand new stamp from Kraftin Kimmie: Lucy and Ricky and I coloured it with my Derwent pencils.
I think I should buy some Copics, but they are expensive and I spent most of my money at my horse.
Yep 2 expensive hobby's, so I have to make choices.
Papers are My Minds Eye, I used the Martha Stewards Doily Lace Punch and the ribbon is from a local store over here.

Hij doet mee voor de volgende challenges/I enter it in the next challenges:
House of sketches: sketch
Ai Factory: Valentine and lace
Charisma Cardz: Anything new (the stamp)



11 opmerkingen:

  1. This is so cute and I love the colours you have used!

    Thank you for joining us at Charisma this week - good luck!

    Hugs
    Leanne
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had vrijdag zo een rustig dagje,kan je enorm van genieten hé,spijtig dat aan alle mooie liedjes...
    Wat een lief afdrukje is dit,je hebt er iets mooi van gemaakt!
    Liefs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Adrina,
    nou ook zonder copic's is je kaartje prachtig hoor
    leuke afdruk en mooi papier
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig schattig kaartje! en mooi ingekleurd. Ik vind de copics ook te duur en hou het voorlopig ook op de derwents!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowww Adrina,wat een schitterende kaart, prachtige stempel en papier. mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig stempeltje! En het papier helemaal geweldig.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief stel op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this card the colours are fabulous
    Thank you for joining us at Charisma Cardz
    love tasha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje. Mooie kleuren ook. En net zoals jij vind ik de copics ook te duur. Maar ik kleur heel graag met de derwent.
    Bedankt voor het meedoen.

    Liefs Mery

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje. Echt mooie uitwerking.
    heel veel suc6.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute!! Isn't that lace border punch so awesome?! Thanks so much for playing the AiFactory challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen