vrijdag 1 januari 2010

Wikkel voor een gastendoekje/Wrapper for guest towel

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2010 toewensen!!!!!
First of all I wish everyone a very happy, healthy and creative 2010!!!!!

En dan weer over tot de orde van de dag:
Voor de eerste challenge van Scrapcards Challenge Blog de opdracht om een project te maken met roze en grijs.
Ik heb ontdekt dat ik het wel leuk vindt om iets anders te maken dan kaartjes.
Dus even links en rechts rond gekeken en daar kwam ik bij deze wikkel uit voor een gastendoekje.
Ik heb een afbeelding van Mo Manning gebruikt en deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Verder een mal van Nellie Snellen en een pons van Martha Steward gebruikt.

For the first challenge at Scrapcards Challenge Blog you had to make a project with the colours pink and grey.
I discovered that I like it to make something different than a card.
So I looked around and I found this wrapper for a guest towel.
I used a digi from Mo Manning and coloured it with my Derwent pencils and I used a die from Nellie Snellen and a Martha Steward punch.

Ik stuur hem in voor de volgende challenges
I enter it in the next challenges

Scrapcards Challenge Blog - project met roze en grijs
All Sorts - Anything but a card
Secret Crafter -Last minute gifts
Ai factory - Last minute gift ideas
Pile it on- Anything digital
Double Dutch - It's all about the wrapping





Bedankt voor het langskomen.
Thanks for stopping by.

10 opmerkingen:

  1. Hey!

    Gelukkig Nieuwjaar en heel veel creativiteit in 2010! Maar als ik dat zo zie gaat dat wel lukken. Heb nog geen tijd gehad om wat te maken. Familiebezoek en straks nog een feest.
    Ik vind het een heel leuk idee en mooi ingekleurd hoor!

    gr Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een heel GELUKKIG NIEUWJAAR en je wikkel is prachtig geworden,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, ziet er mooi uit zo.
    groetjes en een goed 2010
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een gelukkig en cratief jaar. Het begint al goed met deze leuke wikkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Leuke stempel ook en mooi ingekleurd:) Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er geweldig uit!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Adr,leuke stempel,mooi papier.

    En ook wens ik jou en je fam. een gezond 2010.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awww..this is so cute!
    Thanks for joining us at the SCSC!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Wat een gaaf idee zeg erg leuk!
    Zag je naam als 1e bij scrapcards staan en ben gaan spieken.
    Leuke dingen maak je zeg!

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sooo Cute!! Awesome coloring! Thanks for playing along at AiFactory!

    BeantwoordenVerwijderen