zondag 28 februari 2010

Club kaartenuitdaging

Zoals jullie misschien weten zit ik met ingang vanaf 1 maart in het DT van Crafts4Eternity.
Maar ik geloof dat ik een beetje ben doorgeslagen want ik heb me ook aangemeld als jurylid bij de clubs Kaartenuitdaging

Nu zoeken we nog een aantal deelnemers, want de uitdaging start pas als er 15 deelnemers zijn.

Wat is de bedoeling.
Iedere week wordt er een uitdaging geplaatst op de club.
Dat kan een een bepaalde opdracht of techniek zijn. Als je even niet weet wat de techniek in houdt kan je altijd vragen.
Vervolgens krijgen alle creaties punten van de jury en de overige leden.
Degene met de minste punten valt af.
Dus het is een soort afvalrace.

Wie heeft er zin om mee te doen.?

Meld je dan aan op de club (link staat hierboven), stel jezelf even voor en geef je vervolgens op in het daarvoor bestemde forum.

Misschien zie ik jullie daar!

1 opmerking:

  1. Toe maar! Je hebt de smaak te pakken geloof ik! Ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen