zondag 28 februari 2010

Communie engeltje

Mijn achternichtje doet in mei haar Eerste Heilige Communie en speciaal voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
Het is een easelcard. Het papier wat ik heb gebruikt is van Chatterbox.
De afbeelding is een digi van Karens Doodles, die heb ik ingekleurd met mijn Derwents, op de wolken, het gewaad en de vleugeltjes heb ik wat stickles gebruikt.
De bloemetjes heb ik gemaakt met set 1 Floral Punches van Nellie Snellen en de krullen in de hoeken heb ik gesneden met mijn slice.
Nog een brad en een bloemenlintje om het af te maken.

My nieces daughter is having her Holy Communion in may this year, I made this card especially for her.
It's an easel card. The DP are chatterbox.
The image is a Karen Doodles digi, I coloured it with my Derwent pencils and put some stickles on the clouds, the dress and the wings.
I made the flowers with the Nellie Snellen Flower Punches, set 1.
The spirals in the corners are cut with my slice.
I add a flowerribbon and a brad to finish this one.

Challenges:
Everybody Art: Easel card
Cute Daisy May: flowers
Stampin sisters in christ
SSDS - sparkles
Lexis creations - Anything goes
Flutterby - butterfly/fairy/angel




20 opmerkingen:

  1. Hey!

    Wat een prachtig kaartje is het geworden!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig en origineel kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is lovely thanks for joining us at Lexis Creations this week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Adrina,
    wat een lief kaartje is dit
    ja dit is wel iets voor een communie hoor
    zal ze wel leuk vinden
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just precious! Thanks for playing along with my flutter by challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, how pretty! I love those flowers! Thank you for sharing your card with us at Stampin Sisters in Christ!
    Blessings!
    ~H

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful Easel card!! Love the corners, the sweet image and your colors! Thanks for playing with Flutter By Wednesdays.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely easel card, I am sure your niece will enjoy it. Thank you for participating in the Stampin' Sisters in Christ challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW, just beautiful, such a cute image, thank you for playing along at CDM this week. Hugs Avril xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i love this card,pretty colours and beautifully made
    thanks for joining us at lexis and good luck in the challenge
    lalkygirl x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kaartje.....mooi DP en een heel mooi gekleurd engeltje!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning card.Beautiful colours you have used

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aww what a cute card! I adore those colours and papers...thanks for joining us at Lexi's Creations

    Hugs Lexi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adrina,

    Wat een mooie kaart, zo lief! Fijn om je werk bij Lexi's Creations te zien! Dank je wel om mee te doen aan de challenge!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sweet, sweet image and lovely easel card.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful easel card! I love the cute image, pretty papers and details. Thank you for joining us at EAC!
    Hugs,
    April

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart hoor Adrina. En bedankt voor je berichtje bij mijn blog. Haha ik doe pas kort theezakjes kaarten maken hoor ,maarja ik wil altijd van alles proberen en dit vind ik nog leuk om te doen. En zelf lust ik helemaal geen thee, maar gelukkig sparen mijn collega's zakjes voor me hihi.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Adrina,
    Sorry I have not been by to say Hello before now. I want to say thank you too for your kind birthday wishes. This card is gorgeous. What a sweet image. Love the style & the colours.
    Hugs,
    Andie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is awesome! Thanks for playing along with us at SSCC! :)

    BeantwoordenVerwijderen