maandag 8 februari 2010

I didn't do it

Vandaag is mijn vriendin Renata weer geweest om een middagje te freubelen.
Altijd weer gezellig.
Het DP is van Chatterbox en Kaisercraft.
De afbeelding is van Karen's Doodles. Echt een scheetje met dat onschuldige koppie, maar ondertussen wel zijn bek vol veren. LOL
Ik heb de ronde nestabilities van Renata even geleend om de afbeelding uit te snijden en de scallops onder de afbeelding. Ingekleurd met mijn Derwents.
Een paar eyelets in de vorm van hartjes en wat plakpareltjes van Kars.
Ik heb de sketch gebruikt van Create4Fun.


11 opmerkingen:

  1. hoi Adrina,
    dat heb je weer leuk gedaan
    altijd gezellig samen met een vriendin freubelen, ik doe dat ook af en toe met mijn vriendin
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Adrina! Ik vind het plaatje echt een schatje.
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Adrina,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel erg leuk geworden. Die van mij zijn ook klaar, maar helaas moeten we nog ff wachten tot ik ze mag plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh de ondeugd straalt eraf, wat een gaaf en stoer kaartje heb je ermee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahha die is leuk zeg!! wel een heel lieve afdrukje, heel mooie gmaakt.

    gr maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Adrina
    Love this image, I got it aswell and havent even used it yet, you have a lovely blog.
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen