woensdag 24 februari 2010

Problemen met berichten maken en een Stoere SOL kaart

Kon ik vanmorgen toch helemaal geen berichten meer plaatsen, hij bleef hangen in het tekstvak. Op het helpforum bleek dat meer mensen daar last van hadden. Op een gegeven moment kwam iemand op het lumineuze idee om bij instellingen naar de oude editor over te schakelen en toen werkte de boel weer.
Zal morgen wel weer eens kijken of de nieuwe editor het ook weer doet.
Maar goed over naar mijn kaart.

Gisteren heb ik weer meegedaan aan de SOL op de club "Kaarten maken met Tiets".
Het is een joekel van een kaart (15x18), maar hij is wel heel leuk geworden, althans dat vind ikzelf.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Abbey Road en My Mind Eye.
De afbeelding is van Mo's Digital Pencil en heet "Paul texting".
Ik heb het plaatje ingekleurd met mijn Derwents.
De tekststempel is van Just Rite, behalve dan de "hallo" stempel, die heb ik gekregen en in het rondje van de Just Rite gestempeld.
De knoopjes komen uit de knopendoos van mijn moeder die ik afgelopen week heb geplunderd.
De tekens in de hoeken van de kaart heb ik gesneden met mijn slice en de randjes met bruine inkt bewerkt.

Challenges:
Stamptacular Sunday - Going in circles
Stamp with fun - stitch
Cards for men - green




15 opmerkingen:

  1. wow adrina,
    hij ziet er inderdaad "huges "uit maar ook heel erg leuk
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is geweldig mooi geworden, jongenskaarten zijn altijd zo moeilijk, maar deze is echt toppie
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card, Adrina. Thank you for joining us over at Cards for Men and good luck with the challenge.

    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauauauauw wat een stoere zeg! een heel mooi jongenskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow wat een schitterende en stoere kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Adrina,leuk je stempel,en je papier is ook super,echt voor een mannen kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, love this image. Thank you for joining us at Cards for Men, and good luck with the challenge. Hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Adrina! Volgende week mag ik ook weer meedoen! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk sol model zeg!....en je hebt er een prachtige jongenskaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous male card. Thanks for joining us at SSC.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, zo haal je je frans weer een beetje op! Waar bloggen al niet goed voor is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is gorgeous! Thanks for joining us at SSC this week:o)
    Hugs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful card! Love the clever "hidden" message!
    Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday! ♥
    Dee (Spryte)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, Love the layout of your card. Stunning. Great circles also. Thanks for joining in at SSC.
    Hugs xx
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi adrina, je hebt ook een hele mooie kaart gemaakt
    gr maranda

    BeantwoordenVerwijderen