vrijdag 5 februari 2010

Springkaart

Ik heb op dit moment iets met apart gevouwen kaarten.
Dus nog eentje gevonden op Splitcoast stampers, niet te geloven wat daar allemaal aan voorbeelden en tutorials op staan.

Bij deze kaart is gedessineerd papier de basis (dus het moet een beetje stevig zijn).
Ik heb papier van My Minds Eye gebruikt uit de serie Bloom & Grow.
Dat heb ik gevouwen volgens de aanwijzingen.
Op het springgedeelte een stempel uit Zweden van Skogstokiga. Mijn vriendin Renata had deze winkel gevonden en daar hebben we samen een aantal stempels gekocht, konden we de verzendkosten delen. Wel handig. Deze stempel heet Blombus.
Ik vond hem wel toepasselijk voor deze voorjaars-springkaart.
De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn Derwents.
In de hoeken 4 brads, op het liggende gedeelte 2 bloemen die ik heb gemaakt met de Floral ponsen van Nellie Snellen.


8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Adrina,live stempel,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker vrolijk en origineel kaartje prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!!!!!!
    grappige stempel en mooie kaart
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel erg leuk geworden Adrina! Dit is de enige stempel die ik nog niet heb gebruikt LOL!
    Maar goed dat ik ff langs ben geweest met je spulletjes he? Kon je er lekker mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Foutje! Ik heb deze stempel niet eens.(BLOOS) Ik bedoelde die in het theekopje. Het is nog vroeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je deze kaart ziet krijg je echt zin in de lente. Vrolijke kleuren en een aparte vorm kaart. Leuke stempel. Kortom een kunstwerkje hoor Adrina.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en apart, het plaatje past er goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen