dinsdag 9 februari 2010

Stoer ventje

Gisteren was ik met dit kaartje begonnen, maar ik kon het niet afmaken, omdat ik donkerblauwe knopen wilde hebben en die had ik niet in mijn voorraad.
Vandaag met mijn moeder de stad in geweest, gezellig wat gegeten en weer wat knutselspullen gekocht bij Pipoos en de felbegeerde knopen bij La vaca in Middelburg.
De sketch die ik heb gebruikt komt van de club Madeco.
Het kaartje heb ik speciaal gemaakt voor een zoontje van kennissen, die volgende week 3 jaar wordt en daarvoor heb ik deze digi van Mo's Digital Pencil aangeschaft.
Ik heb hem ingekleurd met de Derwent potloden. Rond de afbeelding een beetje gedept met een oogschaduwapplicator met mijn Distress Inkt, dat geeft wel een leuk effect.
Papier is van Chatterbox.


13 opmerkingen:

  1. hoi Adrina,
    Wat een leuk kaartje met zo'n aardig ventje
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, nu is hij helemaal af! Leuk hoor!
    Ik ben met Lisa weer naar Terneuzen geweest en hij was tevreden. De pijn die ze af en toe nog heeft is normaal, dat is het kapsel. Dus geduld!

    gr. en een dikke kus XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh wat is die lief, een prachtig stoer kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig kaartje en een heel leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt heel erg leuk geworden, mooie kleuren!!!

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat een prachtige kaart Adrina,lief dat afdrukje, Heel mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is helemaal toppie, echt een stoer kaartje
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi adrina, ja ik ben er weer, ja die is heel mooi en lief geworden hoor!! ook een heel lief afdrukje hihih

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een enig kaartje het stempeltje is ook fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje is het geworden...die stempels van MJM zijn echt het einde...daar zal de 3-jarige en zijn moeder erg blij mee zijn
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Adrina een superleuke kaart en wat een mooie sketch,

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes maak je Adrina. Vind de stempeltjes ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schattig jongenskaartje! ik vind je nieuwe knoopjes er echt perfect bij passen!

    veel liefs en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen