vrijdag 5 februari 2010

Tri-shutter card

Eindelijk weer een kaartje, wat druk geweest en ook nog ziek deze week. Nergens puf voor, zelfs niet om te freubelen. Mijn paard staat ook al een week stil. Zucht!!!

Maar ik ga weer de goede kant op dus.....

Op de club "Kaarten maken met Tiets" is er weer een digi-wedstrijd met een heel leuk plaatje, wat je dus kunt downloaden bij de club.

Het is een Tri-Shutter card.
Mijn vriendin Renata heeft hem al meerdere malen gemaakt, maar ik nog nooit en ik vind hem toch wel heel leuk. Nu zag ik op splitcoast stampers een filmpje met de beschrijving en ben ik er dus ook maar eens aan begonnen. Best een heel werk, maar ook erg leuk.

Als basis heb ik lichtbruin cardstock gebruikt
Ik heb design papier gebruikt van Color Conspiracy en dat heb ik gemat op donkerbruin cardstock.
De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn Derwents
Met mijn nieuwe nestablities Labels Four heb ik het plaatje uitgestanst en ook de tekst.
Die heb ik ook weer gemat op donkerbruin cardstock.
De lettertjes heb ik gesneden met mijn Slice en voorzien van kleine streepjes met een witte gelpen.
Een lintje en een bloem om het af te maken.




6 opmerkingen:

  1. gelukkig knap je weer wat op adrina,
    en je kaartje is ook mooi
    bedankt voor je tip van het digistempel
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan, ik heb ook eens zo'n kaart gemaakt, inderdaad veel werk maar met een heel leuk resultaat
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat is die lief en het is een schitterende kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooww goed te horen dat het wat beter met je gaat, je hebt je scrapkaart heel mooi gemaakt,
    groetjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Adrina,lieve stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen