zondag 14 februari 2010

Zoet beertje/sweet bear

Lekker een vrije zondag, dus tijd om een kaartje te maken.
Als basis heb ik lichtgroen cardstock gebruikt.
De afbeelding is een digi van Doodle Dragon, the fairy bear, deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en om de afbeelding heen heb ik wat gedept met distress inkt, dat geeft een leuk effect.
Het DP heb ik gekregen van mijn nichtje en ik heb geen idee welk merk het is.
De binnenste cirkel onder de afbeelding heb ik met een Provocraft embossingmal door mijn cuttlebug gehaald. Verder nog een lintje en 3 strass steentjes om het af te maken.

A free sunday, so time to craft a card.
The base is a lightgreen cardstock.
The image is a Doodle Dragon's digi, the fairy bear, I coloured it with my Derwent pencils.
Round the image I used some distress ink for a nice effect.
I got the DP from my niece and I don't know the name.
The inner circle is embossed in my cuttle bug and I used a ribbon and 3 strass stones.

Challenges:
The special 50/50 group - image (members only)
Moving along with the times - sketch
Creative Belli blog - ribbon
ABC - New (image)
Stamp something - Something cute
All sorts - 3,2,1  3 strass stones, 2 DP, 1 ribbon


14 opmerkingen:

  1. Hi Adrina
    This is so cute. Thanks for taking on my recipe challenge at Allsorts this week.
    Take care
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great colours and love the layout.

    Thanks Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een prachtig kaartje Adrina,lief zeg dat stempel afdrukje,mooie kleuren, mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous card and super cute image,thanks for joining us at MAWTT:)

    sue
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje Adrina......en de leuke stempel zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig en vrolijk kaartje in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig plaatje en je hebt er een heel leuk kaartje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi adrina, leuk kaartje heb je gemaakt en dat DP komt uit een Action pakket ;o)

    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh loving these colors and your sketch is GREAT! Thanks for joining us in the Belli Challenge! Come play again this Wednesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a sweet card! Love that little guy! He's adorable! Thanks for playing at Stamp Something!

    Janna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat jammer nou dat er geen The Greeting Farm stempel op zit! Hoe mooi je kaartje ook is en hoe leuk ik het ook vind om er naar te kijken ;) hij komt daardoor helaas niet in aanmerking voor de prijs :( Succes in de andere challenges.

    Love from AFA?!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi, Ah this is so sweet, I love the colours you have used. Thanks for joining in with us on MAWTT this week, Hazelxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Adrina, Such a sweet card! I love the cute image and lovely papers.

    Thanks for joining us at Allsorts.

    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen