zondag 21 maart 2010

Baby Fairy Flora

Gisteren was ik al aan dit kaartje begonnen en vanmorgen had ik de tijd om het af te maken.
De afbeelding is een nieuwe digi van Mo's Digital Pencil met de naam Baby Fairy Flora.
Ik was er meteen verkikkerd op, wat een een liefje. Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwents en ik heb wat stickles op de vleugeltjes gedaan voor wat glitters.
Het papier wat ik heb gebruikt is BG Bittersweet. Voor de rand heb ik een pons van EK Succes gebruikt.
Op de rand heb ik een hartjeslint uit mijn voorraad geplakt
Het teksttempeltje is er een van Marianne Design. Eline's babies.
Als laatste nog 2 vlindertjes die ik heb gekocht op de beurs in Utrecht.

Yesterday I started to make this card and today I had time to finish it.
The image is a Mo's Digital Pencil digi, called Baby Fairy Flora.
When I saw it I loved it, so sweet. I coloured her with my Derwent Pencils and I added some stickles on the wings. Dp is BG, Bittersweet. I used an EK Succes borderpunch and I put a heartribbon from my stash on it. The textstamp is one from Marianne Design, Eline's Babies and I added two butterflies.

Challenges:
Delightful sketches - sketch
Oh Alice - butterfly or Caterpillar

19 opmerkingen:

  1. ooh Adrina, wat een lief kaartje, zo'n schattig meisje
    en heel leuk uitgewerkt , je kaart
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very sweet, love the hearts. Thanks for joining us at Oh, Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how SWEET! I love Mo's images, and you colored this one perfectly! Thanks for playing along with us at Oh Alice!
    ~ky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een droppie, :)), leuke afbeelding van Mo en heel mooi ingekleurd.
    Bedankt voor het meedoen met DS.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhhhhhhhh this is such a cute card, love the image, she is adorable
    Thanks for playing along on Delightful Sketches & Challenges
    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awwwww! she is adorable! what a pretty card!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat zijn die stempels leuk,ik zag ze al bij Mo staan, maar nu ze zijn gekleurd moet je ze haast wel hebben, leuke dingen maak je Adrina, ik ben direkt maar volger geworden, groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That image is so sweet, a gorgeous card. Thanks for joining us at Delightful Sketches and Challenges.

    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So sweet! The image is just adorable.
    Thanks for playing along on Delightful Sketches & Challenges

    Farm Girl
    xxox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a gorgeous card - an adorable image and i just love the hearts and butterflies
    Lisa ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a very cute card! The image is so cute, and those butterflies are just so pretty.
    Hugs
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you for the delightful message, and I too am now your follower. I am trying to get to everyone's blogs to do just the same. I look forward to creating with you and the other Pixies as well.
    Hugs and Congratulations,
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh this is just too sweet! I love everything about it! WTG! You rocked this challenge! Thanks for playing along with us at Delightful Sketches and Challenges!
    Hugs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GORGEOUS Card!!! thanks for joining us at Delightful Sketches & Challenges.
    hugs,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen