zondag 7 maart 2010

DT card C4e S#74 Recipe#23

Nou hier dan mijn eerste kaart als design team member van Crafts4eternity.

Als basis heb ik een aqau blauw cardstock gebruikt.
De afbeelding is een digi van Digital Stamp Boutique, Murtle and Shelly.
Deze heb ik uitgestanst met de Spellbinders Nestabilities Labels Six.
DP is van Kaisercraft.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Derwent potloden en rond de afbeelding heb ik wat gedept met distress inkt, ook de ticket heb ik een wat oudere look gegeven daarmee.
Als laatste nog een lintje uit mijn voorraad.

So here is my first card as DT member at Crafts4eternity.


For this card I used as base a sea green cardstock.
The image is a Digital Stamp Boutiques image called Murtle and Shelly.
I cut it out with Spellbinders Nestabilities Labels Six.
I coloured the image with my Derwent pencils. At the background of the image I used some Distress ink and I also gave the ticket an older look with it.
DP's are Kaisercraft. The sentiment is in Dutch and means Big Kiss.

I enter it in the challenge at:
Alphabet challenge - Stamping
SSDS - Open challenge







recipe:
-sketch
-add a ticket
-use ribbon

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit geworden, echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute card Adrina, love the colours, many thanks for joinng in with us over on the Alphabet challenge this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, maar vooral ook sweet kaartje!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kleurencombi, en heel mooi plaatje, kortom: een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Adrina,leuk die stempel.

    LLiefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Adrina and welcome to the team! This is such an adorable card, just love that image and fab colouring. keeley (c4e dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your first C4E card is fab! Love it. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so cute and I love the soft colours you used.

    Hugs
    Suzette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig kaartje prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Adrina,
    What a cute image & lovely sentiment. Love the card the colours & colouring are gorgeous.
    Big Hugs,
    Andie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what a fun card - i love those cute tortoises. LOvely colours and the background papers are wonderful
    Lisa ;)

    BeantwoordenVerwijderen