zondag 28 maart 2010

DT card Crafts4Eternity

Het is weer zondag, dus tijd voor de volgende challenge bij Crafts4Eternity S#77 Recipe #26
Mijn vierde DT kaart alweer.


Recipe:

- Sketch
- Reverse something
- Add some brads

Ik heb deze keer gebruik gemaakt van een stempel van het Zweedse Skogstokiga, deze heet Kaffebus.
Daar heb ik dus omgekeerde lagen mee gemaakt. (reverse layers)
Eerst heb ik 4 afbeeldingen gestempeld, die heb ik alle vier ingekleurd met Distress Inkt.
Daarna met mijn nestabilities Classic Squares Large heb ik verspringend in grootte het centrum uit het plaatje geneden en daarna de verschillende lagen met dik foamtape op elkaar geplakt.
Het papier is BG Wisteria en het tekststempeltje is van Aud Design.
Als laatste 4 kleine brads in de hoeken bij het tekststempeltje.

This time I used a stamp out of Sweden from Skogstokiga.
It's called Kaffebus. I made reverse layers with it.
First I stamped the image 4 times and coloured them all with Distress Ink
Then I cut out the centres with different sizes of my Nestabilities Classic Squares Large and I pasted them with foamtape.
Papers are BG Wisteria and the textstamp is Aud Design.
Finaly I added 4 little brads in the corners next to my textstamp.




Challenges:
Your next stamp - Distressing
Cute Card Thursday - Dimensions

11 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat is ie mooi geworden
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat knap bedacht Adrina!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Adrina, wat een leuk effect geeft dit aan je stempelafdruk. De papierlijn die je hebt gebruikt is een van mijn favorieten van vorig jaar. Superleuke kaart. Had ik al gezegd dat ik je nieuwe look van je blog supermooi vind.
    Ja die Ingrid kan er wat van. Daar krijg je echt zin in het voorjaar van.
    Fijne zondag en groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig en wat origineel om piramide te maken met je stempel en de nesties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt leuk geworden! Had hem al op de site van Crafts4Eternity gezien. Ik heb die stempel nog steeds niet gebruikt, schande he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgous card, I love the image and colours, it's fab! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful card Adrina! loved your reverse layers on the image, great idea! hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awww...what a super cute card! I love everything about it!
    hugs
    Risa:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Adrina, leuk dat je op mijn blog staat. En wat weer een prachtkaart, dat papier heb ik ook. Zo leuk he, groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Adrina, Congratulations on making the Pixie Cottage design team. I love your cards. I am so happy you are part of our team. I am looking forward to getting to know you,
    ~Pam

    BeantwoordenVerwijderen