woensdag 24 maart 2010

Yoohoo!!!!


Ik wist het al een paar dagen (en Renata ook) maar ik ben gekozen in het  Pixie Cottage Designteam als jr. designer.
Ontzettend leuk en ik heb er veel zin in, vooral omdat zij  rubber stempels verkopen, dus dan kan ik lekker met de Distress inkt aan de gang.
Ga gerust even kijken op het blog van de Pixie Cottage om te zien wie er nog allemaal in het DT zitten.
In de sidebar staan de links naar de blogs van alle DT leden.

I already knew it for a few days (so did Renata) but I'm elected at the Pixie Cottage Designteam as a jr. designer.
Very nice and I am looking forward to it, especially because they sell rubber stamps, so I can play with my Distress Ink.
Come and have a look at the Pixie Cottage blog to see who the other DT members are.
I put a list with their blogs in my side bar.

11 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Adrina,
    ben wel een beetje jaloers op je, hiihhi
    veel succes en ben benieuwd
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHOW Adrina gefeliciteerd wat ontzettend leuk. Je verdient het met je mooie creaties. ik ben al op de site geweest van Pixie Cottage. Erg leuk!! Heel veel suc6.
    Een fijne dag. En bedankt voor je stem.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je Adrina, gefeliciteerd hoor. De stempels van de pixie cottage zijn inderdaad supergeschikt om lekker in te kleuren met distressinkt. Kun je lekker oefenen.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Adrina.........wat leuk voor je....ik wens je veel plezier en succes!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat supers voor je gefeliciteerd ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk voor je, veel succes ermee. Ik hoop dat je er ook veel plezier aan mag beleven.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welcome Adrina!!! Your work is very, very pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals GEFELICITEERD! En heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations Adrina! I'm so happy to be working with you on the DT and can't wait to get to know you better.
    Hugs,
    Sharon xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Adrina! Het is je gegund.

    Jammer dat het bij jullie minder weer was, maarrrrrrr ik hoor altijd dat Zeeland de meeste zonnenuren van het land heeft, dus dat komt vast goed. ((-;

    BeantwoordenVerwijderen