maandag 5 april 2010

Award

Ik heb van Andrea deze prachtige award gekregen.
Dankjewel Andrea


Nu moet ik 10 dingen over mezelf vertellen. Nou daar komen ze:

- Ik ben dol op het voorjaar, heerlijk als de dagen weer gaan lengen en de temperatuur omhoog gaat.
- Ik kan enorm genieten als alles in de tuin weer gaat uitlopen.
- Ik heb een paard en een kat.
- Ik ben helemaal verslaafd aan mijn laptop
- Ik sla een beetje door met kaarten maken, ik zit nu inmiddels in 3 DT's (en dat is voorlopig even genoeg)
- Ik heb jarenlang in een feesten- en partijenband gezeten als zangeres
- Ik rij motor (als ik daarvoor nog tijd kan vinden)
- Ik heb ook aan aantal jaren aan diepzeeduiken gedaan, al mijn spullen liggen nog op zolder
- Ik heb iedere dag ongeveer 24 uur tekort om de dingen te doen, die ik wil doen
- Ik probeer van iedere dag een feestje te maken en vooral te genieten van het leven

Nu mag ik deze award nog doorgeven. Ik heb hem geloof ik al bij iedereen voorbij zien komen.
Maar iemand die hem nog niet heeft mag hem van mij meenemen, want iedereen verdient het.

3 opmerkingen:

  1. hoi adrina, Gefeliciteerd dat je een award hebt gekregen echt super leuk joh!!!
    gr maranda

    BeantwoordenVerwijderen