vrijdag 23 april 2010

DT card Craft4Eternity

Deze week bij Crafts4Eternity de volgende challenge:

Recipe:
- use the sketch
- Use a film title
- Use corrugated cardboard


Ik heb voor deze kaart een digi gebruikt van Crafts4Eternity: Roddy.
Die heb ik uitgesneden met mijn slice en daarna ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Papier is van Bo Bunny.
In plaats van cardboard heb ik gegolfd verpakkingsmateriaal van koekjes gebruikt.
Verder 4 schroevenbrads in de hoeken, die vond ik wel bij het papier passen en nog 2 bling-bling stenen naast de filmtitel.

For this card I used a digi, available at Crafts4Eternity: Roddy.
I cut the image with my slice and coloured it with my Derwent pencils.
DP's are Bo Bunny. Instead of currogated cardboard I used the packaging of biscuits.
I added 4 screwbrads in the corners, I think they fit well with the papers and I added 2 bling bling stones next to the film title.


13 opmerkingen:

  1. Fantastic idea love it, gorgeous card.
    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk leuk kaartje
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekker stoer kaartje prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, wat een leuke kaart! Prachtige kleuren en grappige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele originele kaart Adrina,wat leuk met dat koekjespapier. je hebt hele leuke details gemaakt. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adrina, this is such a fun card, I love your Robocop! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gecombineerd hoor Adrina, die titel van een film met die stempel. Dat is er echt een om over na te denken. Ik vind het zelf best een moeilijke challenges. ( of ik heb gewoon niet zo veel inspiratie op het moment) Ons dak is van het huis en dat geeft de nodige rommel dus het scrappen staat op een heel laag pitje.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Adrina,
    Love your colouring of this image. Evedrythig fits together perfectly. It's fab!
    Hugs,
    Andie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card Adrina! Perfect! hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Adrina,wat een prachtige stoere jongens kaart zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen