vrijdag 9 april 2010

DT card Crafts4Eternity

S#79 Recipe#28

Let op!!! Er gaat wat veranderen bij de challenge van Crafts4Eternity in plaats van iedere zondag, hebben we nu iedere vrijdag de challenge. Kom gezellig mee doen met deze leuke recepten-challenge.
Bij dit kaartje heb ik gebruikt gemaakt van een stempeltje van Nellie Snellen, Smookie.
Het is een lief draakje in een bloempot. Dit heb ik gekleurd met Distress inkt, de kleuren die ik heb gebruikt zijn: peeled paint, shabby shutters, mustard seed, old paper en spiced marmelade.
Het papier is van Crate Papers. De cirkels heb ik allebei met een embossingmal door de cuttlebug gehaald.
Ik heb een tekststempeltje gebruikt, maar ik weet niet meer van welk merk. Verder heb ik naast de afbeelding drie schroevenbrads aangebracht, die heb ik gekocht op de beurs in Den Bosch. Dan nog een klein stukje gele folie van een chocolade Paashaas en een minitag met daarop de tekst "Hi", aangebracht met een witte gelpen.

Watch out!!! There's a change at the challenge by Crafts4Eternity. From now on there's gonna be a challenge each friday instead of sunday. So please come and join our fun recipe-challenges!!
For this card I used a Nellie Snellen stamp, called Smookie, it's a cute little dragon in a flowerpot.
I coloured it with Distress Ink.  I used the colours: peeled paint, shabby shutters, mustard seed, old paper and spiced marmelade.
Dp's are Crate Papers. I embossed the two circles with the cuttlebug.
A little textstamp, I have forgotten where it's from. I added three screwbrads, I bought them at a craftmarket here in Holland. A little peace of yellow foil from a chocolate easter bunny (yummie) and a minitag with the text "Hi", I wrote that with a white gelly roll.





Challenge:
-The sketch
-Add a tag
-Use some foil


5 opmerkingen:

  1. Wat is tie weer leuk! Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really struggled with this sketch, but you've made it look very easy! Lovely cards again. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Adrina,
    Love your colouring on oh so sweet image. It's just gorgeous.
    Hugs,
    Andie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fabulous card Adrina! love the cute dragon you've coloured so beautifully! hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen