vrijdag 16 april 2010

DT card Crafts4Eternity

Deze week voor de DT card van Crafts4Eternity de volgende challenge:


Recipe:

- Sketch
- Use some fabric
- Use the colours Black&White

Ik had nog nooit een zwart/wit kaart gemaakt, maar ben toch erg tevreden met het resutlaat.
De afbeelding is er een van Sugar Nellie: Gorjuss Girl, die heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en vervolgens uitgeknipt.
Het papier is uit een glitterblock van de Action.
Voor het randje heb ik de Doily Lace pons van Martha Steward.
Ik weet niet meer van welk merk de tekststempel is en het lintje komt uit mijn voorraad.

I had never made a black&white card before, but I'm satisfied with the result.
The image is a Sugar Nellie: Gorjuss Girl, I coloured her with my Derwent pencils and cut her out.
Papers are from a glitterstack by a local store.
For the border I used the Martha Steward Doily Lace punch.
I don't remember where the textstamp came from and I used a ribbon from my stash.



challenge:
Charisma cardz ; week 15 monochromatic

10 opmerkingen:

  1. Such a pretty card, love the monochromatic theme.
    Hugs
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is absoluut heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your card, but I love your acrd every week, you're fab. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem beeldschoon, ik heb ook nog zo een blok liggen , bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat mijn reactie er nu bij of is hij weer verdwenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gor-Juss Adrina!!! Some of my favorite images and you made her beautiful!!! Awesome awesome!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous monochromatic card. I love everything about it. Fabulous work. Thanks for playing with Charisma.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen