vrijdag 2 april 2010

Got Rabbits 2 by ArTish

Deze week heb ik als DT-lid mijn eerste stempels ontvangen van de Pixie Cottage.
Daar zat nog een grappige Paasstempel bij, dus die wilde ik nog gebruiken voordat het Pasen is en ik wilde het kaartje ook nog op de post doen.
Dus ik had hem gisteren al afgemaakt en moest helaas in het donker de foto maken, want het kaartje moest vanmorgen, voordat ik naar mijn werk ging, op de bus.
De stempel heet Got Rabbits 2  is van de hand van ArTish en dus verkrijgbaar bij de Pixie Cottage.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Papier is onder andere van Dream Street en van K&Company, een mixje dus.
Voor de allereerste keer heb ik een keer mijn naaimachine tevoorschijn gehaald en een zig-zag steek op mijn kaartje gemaakt, ik vind dat wel een leuk effect geven.
Verder heb ik met MS Word zelf een ronde tekst gemaakt en uitgeprint. (ook voor het eerste gedaan!!)
Dan nog wat knoopjes en een bloemetje.

As a design team member at the Pixie Cottage I received my first stamps this week.
There was a funny Easter-stamp, I wanted to use it before Easter and I wanted the card on the mail.
So I finished the card yesterday and unfortunately I had to make the picture in the evening, because this morning, before I went to work I had to put it in the mail.
The stamp is called Got Rabbits 2 made by ArTish and is available at  The Pixie Cottage.
I coloured the image with my Derwent pencils.
Papers are Dream Street and K&Company, so it's a mixture.
For the first time I did some sewing on my card. I like the effect of it,
Then I made my own cirkel-text on MS Word (also for the first time!!!) and I added some buttons and a flower.




Challenges:
Double Dutch 40 - sketch
Pile it on - Animal-riffic
Incy Wincy 36 - Sewing
A spoon full of sugar 97 - Shapes Galore
Crafty Creations 61 - Anything goes
AI factory 30 - Anything goes
Charisma Cardz 13 - Animal Magic
Cute Card Thursday 106 - So egg-citing

20 opmerkingen:

  1. OOO wat een apoarte stempel, je hebt er een mooie kaart me gemaakt! Prettige paaasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig en vrolijk kaartje prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo, hele leuke afdrukje, is wel erg grappig ook hihiih, en je hebt het heel mooi gemaakt super! gr maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh this is just gorjus hun love the stitching to such a great effect thanks for joining us over at incy this week love hugs cheryl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an adorable card! I love the stitching and the layering and that bunny is super cute!
    Thanks for joining us at Pile It On.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic Sewing on the circle and this is just so much fun
    Thanks for Playing Incy Wincy this Week
    Hugs Nikki and the rest of the DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje Adrina...grappige stempel!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How beautiful! I love your cards!!!

    Welcome to the Sew Many Cards Design Team. I look forward to being on the team with you!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cool!! Great work!!

    Thank you for joining us at Incy Wincy Challenge this week!!

    Happy Easter :)

    Id love it if you would come and visit Vanilla Hevn - my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beautiful card,love the image and your stitching looks perfect,thanks for joining us at lexis and good luck
    lalkygirl x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey, wat een leuke paaskaart! Ik ben ff aan het rondneuzen bij iedereen, heb de hele dag gewerkt en eigenlijk heb ik nu al slaap, GEEUW! Maar ik wilde toch nog ff een berichtje achterlaten. Leuk he een randje zigzag met de naaimachine. Ik doe het ook regelmatig hoor!
    Heel goed weekend en veel succes met eitjes zoeken! LOL
    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous creation!

    Thank you for joining us at Charisma this week - good luck!

    Hugs
    Leanne
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very nice, and great image. Have to say I really love your blog background.. very welcoming!
    thanks for playing along with the Aifactory challenge this week
    pen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, such a cute image and love the colour scheme. Hugs Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This card is FANTASTIC! I love the colours, dp and image! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh this is too cute!! So glad you joined us on crafty creations this week

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi,
    Great card. Love the detail.
    Thanks for joining us at Incy Wincy Design.

    Tami

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is just gorgeous,Thanks for playing along with ASFOS this week,Hugs Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. love the round card! thanks for playing the charisma challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooh this card is so beautifull and I love the sentiment! I really thought it was a stamp.
    Love the stitching too!
    Greetz,
    Evi

    BeantwoordenVerwijderen