donderdag 20 mei 2010

Guest DT bij House of Sketches

Vorige week heb ik gewonnen bij House of Sketches en nu mag ik guest designer zijn voor deze week. Nu ze hadden een hele leuke sketch en ik kreeg drie superleuke digi's van Dulemba.
Het was de bedoeling om met een van deze drie digi's de kaart te maken.
Ik heb de afbeelding "Elf boy reading"ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Het papier is van Kaisercraft. Een lintje met een strik en dan is dit is het resultaat.

Last week I won the challange at House of Sketches, so this week I'm guest designer.
They have a nice sketch for you this week.
I also got 3 supercute digi's by Dulemba. I needed to use one of them on my card. I coloured my image "Elf boy reading" with my Derwent pencils and the papers are Kaisercrafts.
A ribbon and a bow and here is my card.


7 opmerkingen:

  1. Leuk hoor dat je gewonnen had en je hebt een mooi kaartje gemaakt.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh wat een lief kaartje prachtig gedaan, en gefeliciteerd met je dt schap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je guest disigner mag zijn! je hebt een prachtige kaart gemaakt. EEn leuke stempel.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke digi! Heel mooi zo met die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh Adrina,wat een schitterende kaart,lief dat afdrukje,mooi ingekleurd zeg.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Adrina this is beautiful loving the colours and image this is a really great card.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen