dinsdag 11 mei 2010

Manga Girl

Vandaag weer een gezellig freubelmiddagje met mijn vriendin Renata gehouden.
Mijn 'mojo' was ver te zoeken, dus eerst maar wat stempels gemaskeerd.
Ik moest eigenlijk nog een DT kaartje maken in blauwe kleuren, maar ik had helemaal geen zin in blauw.
Vorige week had ik een geweldige paperpad binnen gekregen van Tilda en daar had ik wel zin in.
Dus het papier komt uit de paperpad van Tilda "Kitchengarden".
De afbeelding is een Sugar Nellie stempel: Manga Girl #2. Die zit op een muurtje van High Hopes.
Het geheel ingekleurd met mijn Derwent potloden.Voor het randje aan de onderkant heb ik gebruikt gemaakt van de Martha Steward pons: Doily Lace.
Vandaag had ik ook geen zin in frutsels, dus dit is het eindresultaat.

This afternoon I've spend some quality craftingtime with my friend Renata.
But I couldn't find my mojo, so first I masked some images.
I had to make a DT card in blue, but I didn't want blue today.
Last week I bought a fantastic Tilda paperpad and I wanted to make a card with those papers.
So the papers are Tilda's Kitchengarden.
The image is a Sugar Nellie stamp: Manga Girl #2. She is sitting on a wall by High Hopes.
I coloured everything with my Derwent pencils. I used the Doily Lace punch by Martha Steward.
And also I didn't want embellies today, so this is the result.

Challenges:
Kleuren met de Derwents: Roze
The Sweet stop - sketch

16 opmerkingen:

  1. The result is beautiful Adrina what wonderful colours so refreshing and I adore that image you have created a little beauty here.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft ook helemaal geen frutsels nodig! Hij is prachtig geworden!

    XX Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel mooi en je hebt prachtig gekleurd zeg! Bedankt voor het meedoen aan de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Adrina, wat een leuk stempeltje heb je gebruikt zeg! en wat een leuk kaartje.

    Groetjes Thea en bedankt voor je deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wat een leuk kaartje en dat zonder Mojo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi Adrina, dat maskeren geeft wel leuke resultaten. Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar het ziet er leuk uit. Mooie kleurtjes ook en mooi ingekleurd.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a sweet card - thanks so much for playing along with the sweet stop

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kaart. Zonder "frutsels"is hij helemaal af. Heel erg mooi papier.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi adrina, het ziet er heel mooi uit, oohh ja leuk masceren ik kan de hele middag ervoor zitten hihi...

    groetjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Adrina,leuk je stempel,mooie kleuren.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend is je kaart zeg!! dank je wel voor het meedoen met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke frisse kaart Adrina, de kleuren zijn zo mooi . groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart bedankt voor het meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwwwww wat een prachtige kaart, leuk dat je hebt meegedaan met de challenge.
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is so cute!! Thank you for playing along with us at The Sweet Stop!! :)

    BeantwoordenVerwijderen