vrijdag 21 mei 2010

New Challenge Crafts4Eternity

Deze week hebben we bij Crafts4Eternity de volgende challenge voor je:

This week at Crafts4Eternity we have the next challenge for you:


Recipe:
- Use the sketch
- Food theme/image
- Use a gingham pattern

Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van een Sweet&Sassy digi en die heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Het papier is Farm Fresh van October Afternoon.
Lintje en brads uit mijn voorraad.

For this card I used a Sweet&Sassy digi, I coloured it with my Derwent pencils.
Papers are Farm Fresh by October Afternoon.
Ribbon and brads are from my stash.


8 opmerkingen:

  1. Adrina this is totally gorgeous love that image and the papers are wonderful great work.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, je hebt cacao gebruikt! Wel een liefie he? Leuk met die ruitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje heb je gemaakt Adrina!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Adrina,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Een hele leuke afbeelding heb je gebruikt.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen