vrijdag 7 mei 2010

SEW MANY CHALLENGE

De tijd vliegt, het is alweer vrijdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij SEW MANY!!!
Time goes very quickly, it's friday again, so time for the new challenge at SEW MANY!!!

Deze week is onze sponsor STITCHY BEAR STAMPS met een prijzenpakket van 3 gratis digi's van jouw keuze.
This week our sponsor is STITCHY BEAR STAMPS with a prize package of 3 FREE DIGI STAMPS OF YOUR CHOICE.





Deze week wordt om een kertkaart of project gevraagd.
This week we ask for a christmascard or project.

Ik heb de afbeelding 'PJ with ice' gebruikt en die is te koop in de SEW MANY STORE
De afbeelding heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden, het papier is van Bo Bunny.
Hier en daar heb ik wat stickles gebruikt, de tekst is van Marianne Design en dan heb ik nog een lintje en wat brads gebruikt.
I used the image 'PJ with Ice' and it's available at the SEW MANY STOREThe image is coloured with my Derwent pencils, DP's are Bo Bunny.
I added some stickles, the sentiment is Marianne Designs and I added a ribbon and some brads.

Challenge:
Sweet Stop - sketch


14 opmerkingen:

  1. This is GORGEOUS!!!! Love the colors!! Great coloring on PJ, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een prachtig kaartje Adrina,lief afdrukje,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, wat een schattig stempeltje! En het papier blijft prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Adrina, het papier komt me bekend voor. Errg mooi papier en ik heb er nog steeds helemaal niets mee gedaan. Het is een leuke kaart geworden. Het lint is ook erg leuk, de kleuren. Een echte winterkaart.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, how cute, love how you used this image. looks fabulous with the snowflakes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful Adrina loving that image and the colours

    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sweet! Thanks for playing along with the Sweet Stop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hiya..super cute card this week, hugs carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I just love the paper and PJ is too cute...great job!

    BeantwoordenVerwijderen