vrijdag 4 juni 2010

Challenge at SEW MANY and CRAFTS4ETERNITY

Vandaag weer een nieuwe challenge bij SEW MANY en CRAFTS4ETERNITY.
Ik heb ze deze keer gecombineerd.
Het is mijn laatste DT kaart voor Crafts4Eternity.
Dat was mijn eerste DT spot en ik ben blij dat Michele mij die kans heeft gegevens, Dankjewel Michele!!!

Today a new challenge at SEW MANY and CRAFTS4ETERNITY.
I combined them this time.
It's my last DT card for Crafts4Eternity. 
That was my first DT spot and I'm happy that Michele gave me that chance. Thank you Michele!!!


De challenge deze week bij SEW MANY een vaderdagskaart, zonder de kleur blauw.
De sponsor deze week bij SEW MANY is:
THE STAMPING BOUTIQUE -- OWNER -- TRACEY MALNOFSKI
Prijspakket - 5 gratis digi"s

The challenge this week at SEW MANY: A fathersdaycard not using the colour blue.This weeks sponsor is:
THE STAMPING BOUTIQUE -- OWNER -- TRACEY MALNOFSKI
Prize Package -- 5 free digi stamps



De afbeelding op deze kaart is Owen with flowers van SEW MANY.
Deze heb ik de afbeelding ingekleurd met Copics, bruin (E31 E35 E57) groen (G21 G94) geel (Y15 Y17).
Ik heb een Martha Steward "Around the Page" Punch gebruikt.
De cirkel heb ik uitgesneden met een nestabilitie.
Papier is BG: Kioshi.

The image used on this card is Owen with flowers by SEW MANY.
I coloured it with Copics, brown (E31 E35 E57) green (G21 G94) yellow (Y15 Y17).
I used a Martha Steward "Around the Page" Punch, I made the circle with a Nestabilitie.
DP's are BG: Kioshi.



C4E Challenge:
- Use the sketch
- Flowers
- A flourish (That's missing on my card!!)

12 opmerkingen:

  1. hoi Adrina prachtig je kaartje en wat een mooie ponsrand.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!

    Hij is leuk geworden en je hebt een keertje een round the page gebruikt, mooi effect geeft dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. Heel leuk met de uitgesneden cirkel.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverd op dat prachtige stoere kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SOOO CUTE!!! Love that sketch! You did an awesome job!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Adrina,leuk die stempel,prachtig papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi adrina, love your card for this weeks challenge, x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Adrina! It has been wonderful having you on the team thank-you! hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your card and the coloring on this is great......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, this card is amazing. I like that border punch too.

    BeantwoordenVerwijderen