zondag 20 juni 2010

Vakantie/Holiday

Ik wilde jullie even laten weten dat ik in verband met mijn vakantie een tijdelijke blogstop invoer.
Over ongeveer 2,5 week (rond 2 juli) ben ik weer terug.
Dus ik reageer een paar weken niet op al jullie leuke en mooie creaties.
Jullie zien me wel weer verschijnen.

I wanted to lett you all know that I temporary will stop blogging due to my holiday
I'm gone for about 2,5 weeks.
So I'm not responding or commenting on your nice and beautiful creations.
You'll see when I'm back again. (approx. july 2)

7 opmerkingen:

  1. een hele fijne vakantie toegewenst, en tot dan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    een hele fijne vakantie!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele fijne vacantie geniet er van groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey!

    Fijne vakantie! Ik hoop deze week mijn inkt thuis te krijgen, kan ik alvast gaan oefenen!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier, geniet ervan.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inmiddels al donderdag en je bent vast al weg maar alsnog een fijne vakantie. Aan het weer zal het niet liggen. Het is heerlijk hier en natuurlijk ook op het water.
    Groetjes vanYvonne.

    BeantwoordenVerwijderen