vrijdag 16 juli 2010

Magnolia

In juni heb ik meegedaan met de Magnolia kaartenswap op de club bij Tiets.
Je stuurt een kaart en een pakketje met de materialen waarvan je de kaart hebt gemaakt naar iemand op en je ontvangt zelf ook een kaart met pakketje van weer iemand anders.
Met dat pakketje maak je dan zelf een kaart. (niet de kaart die je bent gekregen namaken)

Ik kreeg een hele mooie kaart van Welmoed en met de materialen die ik heb gekregen heb ik onderstaande kaart gemaakt.
Door mijn vakantie en de hitte van de afgelopen tijd, heb ik het kaartje nu pas gemaakt.
Ik weet dus niet welk papier dit is. De magnolia heb ik ingekleurd met Copics.

In june I joined a cardswap at a Dutch club.
Due to my holiday and the high temperature the last weeks, I made the card a little late.
I coloured the magnolia image with Copics.
And because I received the materials in the swap package I don't know what papers these are!!


Challenge:
Crazy Challenge - It's hip to square

16 opmerkingen:

  1. Wow Adrina, ik vind hem supermooi.Leuk effect al die kleine vierkantje bijelkaar. Die kaartenswap klinkt wel leuk. Heb het zelf nog nooit gedaan maar het idee is wel erg leuk.
    Het inkleuren met de copics is mooi geworden hoor.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat patchwork effect....mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wat een superleuke kaart!!

    hele leuke kleuren heb je gebruikt!!


    GR REGINA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een schitterend kaartje Adrina,Zo mooi je stempel ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zozo, dat is ff een prachtig kaartje geworden zeg! Mooi ingekleurd hoor! Echt geweldig!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adrina, het is een super mooi kaartje geworden! Heel mooi ingekleurd! vr.gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning card Adrina love how you have created that gorgeous background and Tilda looks beautiful
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk, mooie kleuren en lekker fris dat rood

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart meis
    prachtige kleuren
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja heel mooi gemaakt en die stempel afdrukje is zo schattig ja geweldig!!
    groetjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very, very cute card. I love all the shades of red and the ribbon. The image is so sweet, and you colored it perfectly!
    Thank you for joining us at the "Crazy challenge" this week! Hope to see you again.
    hugs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I just love this beautiful card! Since we are on "vacation" this week I am going to play with my Magnolia's too!
    Hugs,
    Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! This card is gorgeous, it is soooooooooo pretty. Thanks so much for playing at Charisma. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi hoi
    wat een super leuke kaart
    als ik tijd heb ga ik hem een keer proberen na te maken. want vind het helemaal super
    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen