donderdag 22 juli 2010

Sugar Bowl

Lekker een vrije dag en heerlijk weer om een kaartje te maken.
Hier valt af en toe een buitje en de temperatuur is wat graden gezakt.
Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van een stempel van Sugar Nellie, Goth Girl.
Ik heb haar ingekleurd met Copics en ik heb haar een lintje gegeven om op te zitten.
Papier is van October Afternoon, The Thrift Shop.

No work today and perfect weather to make a card.
It's raining now and then and the temperature has gone down a few degrees.
For this card I used a Sugar Nellie stamp: Goth Girl.
I coloured her with Copics and I gave her a ribbon to sit on.
Papers are October Afternoon, The Thrift Shop.

Challenge:
Sugar Bowl - Sketch and theme blue.

13 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje, prachtig is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw wat een lief kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje Adrina....prachtig papier en mooi gekleurd
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi Adrina, ik heb dit papier ook in huis maar nog niets mee gedaan. Mooi dat rood en blauw zo samen en dat ze op het lintje zit vind ik wel grappig.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat een schatje! Prachtige kleuren! Ik heb vandaag mijn sketch markers thuisgekregen en mijn displaydoosjes voor mijn copics. Enne...ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar mijn verlate cadeautje! Duurt het nog lang voordat ik het weet? Hihihi!

    gr.Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Adrina,zo leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi adrina, super mooi ingekleurd heel mooi
    grtjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a beautiful, clean and crisp card, it's lovely. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zit zo lekker op haar lintje! enig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is fabulous Adrina! You colored this little darling to perfection!
    Hugs,
    Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very attractive card and color combination. Lovely coloring of the sweet image too. Thanks for joining the Sugar Bowl challenge!

    BeantwoordenVerwijderen